OSP Drezdenko
Spływ Kajakowy członków OSP D-ko oraz ich rodzin

W dniach 3,4 Sierpnia br. odbył się spływ kajakowy dla członków OSP Drezdenko oraz ich rodzin.

Organizatorami spływu był Zarząd OSP w Drezdenku.

Spływ kajakowy odbył się na rzece Korytnicy.

W I dzień spływu odcinek liczył ok. 20 km i wiódł przez 2 jeziora. Po przypłynięciu na miejsce zakończenia ustalonej trasy zostaliśmy odebrani przez właściciela firmy organizującej spływy i przewiezieni do miejsca zakwaterowania w Barnimiu. Na miejscu czekały na nas różne smakołyki przygotowane przez osoby nie płynące, po zjedzeniu kolacji zostały przeprowadzone konkurencje dla dzieci oraz dorosłych (rzut oponą, przeciąganie liny, Pétanque. Po konkurencjach zasiedliśmy przy ognisku gdzie przy dźwiękach gitary trwała biesiada. Biesiada trwała do późnych godzin nocnych po czym udaliśmy się na spoczynek aby zregenerować siły przed II częścią trasy.

W II dzień rano udaliśmy się na przygotowane śniadanie do restauracji przynależącej do ośrodka Pana Przemysława Nowaka. Po zjedzeniu śniadania przystąpiliśmy do zwiajania namiotów i porządków przed odjazdem nad wodę.

II odcinek trasy przyniósł również wiele ciekawych atrakcji i wiele uśmiechów. Spływ zakończył się w miejscowości Bogdanka po czym zostaliśmy odwiezieni z powrotem do Barnimia gdzie po zjedzeniu przygotowanej obiado-kolacji  wyjechaliśmy do domów.

Imprezie towarzyszyło wiele uśmiechów, radości, niespodzianek. Pogoda dopisała i humoru nie brakowało.

Ogólnie w imprezie uczestniczyło ponad 30 osób  z kilku  pokoleń.

Kierujemy serdecznie podziękowania dla Zarządu OSP Drezdenko, członków OSP za włożony wkład w organizację, właścicielowy firmy za obsługę logistyczną i współpracę, wszystkim uczestnikom za przybycie i pomoc w realizacji poszczególnych zadań.